HomeBiografieLezingenFoto's en video'sBlogContact
Home
Klantbetekenis in de gezondheidszorg

Klantbetekenis in de gezondheidszorg

Voor elke arts staat het welzijn van de patiënt centraal. Toch zijn ook in de gezondheidszorg harde euro’s vaak leidend bij het voeren van beleid. Zelfs goedwillende gezondheidsprofessionals bedienen zich hierdoor van kille verkooptechnieken die ver staan van hun oorspronkelijke dromen en ambities. Of doen het tegenovergestelde en snijden zich in de vingers door nauwelijks aan sales te willen doen.

Zonde, want in beide gevallen zijn er verliezers: de gezondheidsprofessional zelf én de patiënt die hij bedient. In zijn lezing ‘Klantbetekenis in de gezondheidszorg’ toont salesexpert Richard van Kray aan dat er gelukkig nog een andere optie is. Een manier van sales die de patiënt meer toegevoegde waarde biedt en ervoor zorgt dat de gezondheidsprofessional kan werken vanuit passie en plezier.

Lezing over klantbetekenis in de gezondheidszorg boeken

Als er één sector is die van betekenis wil zijn voor de klant, dan is het de gezondheidszorg wel. Hoewel we in vakjargon liever spreken van patiënten in plaats van klanten, maakt de economische realiteit weinig onderscheid tussen deze twee begrippen. Organisaties die ervoor terugdeinzen om zichzelf en hun diensten te verkopen, delven het onderspit in een markt met enorme concurrentie.

Tijdens zijn lezing ‘Klantbetekenis in de gezondheidszorg’ legt Richard van Kray uit waarom verkopen ook voor gezondheidsprofessionals geen vies woord hoeft te zijn. Waar het uiteindelijk om draait, is het helpen van andere mensen. Doe je dat vanuit oprechte betrokkenheid en zuivere intenties, dan is het aan de man brengen van je organisatie een authentieke missie in plaats van een schrikbeeld.

Richard van Kray inhuren als spreker op gezondheidscongres

Het inhuren van Richard van Kray staat garant voor een ogenopenende en spraakmakende lezing die niet misstaat op uw congres of seminar voor de gezondheidszorg. Deze bedreven spreker kan bogen op decennialange ervaring als vooraanstaand salesspecialist en boekt in de gezondheidssector veel succes met zijn unieke en mensgerichte benadering.

Belangrijk verschil met andere zelfbenoemde salesexperts: Richard werkt vanuit het hart en is wars van nietsontziende verkoopmodellen en strikte salesprotocollen. Het is juist deze filosofie die naadloos aansluit op de gezondheidszorg en vele organisaties in deze sector de ogen opent. Het blijkt wel degelijk mogelijk om waarde voor de patiënt te combineren met een scherp oog voor sales.

Meer weten over klantbetekenis in de gezondheidszorg? Neem contact op!

‘Klantbetekenis in de gezondheidszorg’ is een lezing uw gezondheidsorganisatie dwingt om met een hernieuwde blik naar het soms verfoeide salesdomein te kijken. In zijn presentatie gaat spreker Richard van Kray nader in op de specifieke uitdagingen die in de sector spelen. Hij illustreert zijn betoog met vermakelijke anekdotes en geeft herkenbare voorbeelden van praktijksituaties.

Wilt u Richard van Kray ook inhuren voor een lezing over ‘Klantbetekenis in de gezondheidszorg’? Deze bekende salesexpert koppelt zijn passie voor betekenisvolle sales graag aan zijn ervaringen als spreker in de gezondheidszorg. Neem voor meer informatie over deze presentatie of om direct te boeken contact op.

Lezingen

Klantbetekenis in recruitment
Klantbetekenis in de gezondheidszorg
Lezingen overzicht
Spreken is voor hem mijn inziens niet werk, maar zijn passie om vanuit zijn hart zijn verhaal te vertellen. Wil je een spreker hebben die boeit, (ver)bindt en je in beweging brengt laat je dan door Richard refreshen.
- Joey Bloemendal, Head of Sales Netherlands bij Takeaway.com
Richard en Michel verkopen niet een filosofie, ze zijn hun filosofie! Dat is ‘practice what you preach’ ten top. Hun inlevingsvermogen en betrokkenheid bij de mensen die ze trainen én bij de organisatie is ongekend. Hun team voelt niet als externe spreker maar als onderdeel van De Hypotheker, omdat ze altijd ons belang voorop zetten.
- Evitha Schaarloos, Coördinator Opleidingen De Hypotheker
Ook al praat hij net zo snel als hij eruit ziet.. Richard is een toptrainer met een groot arsenaal aan inhoudelijke kennis, die hij op een energieke manier weet over te brengen. Eén ding weet ik zeker, na een lezing van Richard vertrek je met een grote glimlach en vol nieuwe energie en (persoonlijke) inzichten!
- Christiaan Bouwmeester, Directeur inQuisitive
Richard is één van meest belovende sprekers van Nederland. Zijn kennis en creativiteit op het gebied van sales is uniek en hij weet zijn publiek altijd te raken.
- Robert de Vries, Sprekersbureau Quality Bookings

Sales vanuit je Hart

'Sales vanuit je Hart' is de weg naar een duurzame relatie met je klant, waarin ruimte is voor ieders ambitie. Richard van Kray geeft je in dit boek het kader en de tools om echt van betekenis te zijn voor je klant, zonder dat je jezelf hoeft te vergeten.

Richard van Kray boeken als spreker?

Neem vrijblijvend contact op voor beschikbaarheid en prijzen

Neem contact op
© 2024 - Richard van Kray en sprekersbureau Quality Bookings