HomeBiografieLezingenFoto's en video'sBlogContact
Home
Klantbetekenis in het onderwijs

Klantbetekenis in het onderwijs

In het onderwijs staat de student centraal. Alles is erop gericht om deze zo snel, effectief en prettig mogelijk te laten leren. Maar ook zelf hebben veel onderwijsorganisaties nog een en ander te leren, zegt Richard van Kray. Met name op het vlak van sales, want dat is in de sector vaak onterecht een ondergeschoven kindje.

Met zijn lezing ‘Klantbetekenis in het onderwijs’ laat Richard zien dat een gezond streven naar sales en een brandende passie voor educatie prima samengaan. Met zijn boeiende salesfilosofie maakt hij momenteel grote indruk op onderwijsgerelateerde seminars en congressen. Ook grote onderwijsorganisaties maken nu de omslag en zien in dat ze zichzelf anders kunnen verkopen.

Lezing over klantbetekenis in het onderwijs boeken

In de onderwijssector zijn er binnen het salesdomein vaak twee extremen. Enerzijds is er de stroming die zijn neus ervoor ophaalt en terugdeinst voor elke activiteit die met verkoop te maken heeft. Anderzijds is er de stroming die de noodzaak van sales beseft, maar doorslaat in harde Amerikaanse salesstrategieën en onwrikbare verkoopprotocollen.

Volgens Richard van Kray vertegenwoordigt geen van beide extremen een gezonde situatie. In zijn lezing ‘Klantbetekenis in het onderwijs’ benadrukt hij dat bij sales het helpen van andere mensen prima centraal kan staan. Door meer waarde toe te voegen voor de klant, ontstaan duurzame en betekenisvolle relaties die voor alle partijen een win-winsituatie opleveren.

Richard van Kray inhuren als spreker op onderwijscongres

Het inhuren van Richard van Kray betekent een cultuurshock voor elke onderwijsorganisatie die denkt dat sales een verzameling van koude verkooptrucs en -strategieën is. Deze populaire spreker – door velen gezien als dé salesspecialist van Nederland – is wars van gebenchmarkte modellen. Want dicht bij jezelf blijven levert volgens hem meer plezier, passie én resultaat op.

Juist voor een onderwijsorganisatie moet de wens om anderen te helpen leidend zijn. Dat kan ook absoluut op het gebied van sales, mits de intenties van de medewerker zuiver zijn. Alleen vanuit een heldere dialoog, wederzijds respect en vertrouwen is het mogelijk om duurzame relaties op te bouwen en aan loyaliteit te winnen.

Meer weten over klantbetekenis in het onderwijs? Neem contact op!

‘Klantbetekenis in het onderwijs’ is een lezing die nieuwe kansen blootlegt in een sector die zichzelf vaak nauwelijks durft te verkopen. Spreker Richard van Kray schopt in zijn presentatie met een mix van humor en scherpzinnigheid tegen heilige huisjes en ondersteunt zijn salesfilosofie met aansprekende voorbeelden en boeiende praktijkverhalen.

Wilt u Richard van Kray ook inhuren voor een lezing over ‘Klantbetekenis in het onderwijs’? Twijfel dan niet en geef uw congres of seminar een kwaliteitsimpuls met een maatwerk presentatie van deze vooraanstaande spreker. Meer weten? Neem vrijblijvend contact op voor meer informatie over de boekingsvoorwaarden.

Lezingen

Klantbetekenis in recruitment
Klantbetekenis in het onderwijs
Lezingen overzicht
Spreken is voor hem mijn inziens niet werk, maar zijn passie om vanuit zijn hart zijn verhaal te vertellen. Wil je een spreker hebben die boeit, (ver)bindt en je in beweging brengt laat je dan door Richard refreshen.
- Joey Bloemendal, Head of Sales Netherlands bij Takeaway.com
Richard en Michel verkopen niet een filosofie, ze zijn hun filosofie! Dat is ‘practice what you preach’ ten top. Hun inlevingsvermogen en betrokkenheid bij de mensen die ze trainen én bij de organisatie is ongekend. Hun team voelt niet als externe spreker maar als onderdeel van De Hypotheker, omdat ze altijd ons belang voorop zetten.
- Evitha Schaarloos, Coördinator Opleidingen De Hypotheker
Ook al praat hij net zo snel als hij eruit ziet.. Richard is een toptrainer met een groot arsenaal aan inhoudelijke kennis, die hij op een energieke manier weet over te brengen. Eén ding weet ik zeker, na een lezing van Richard vertrek je met een grote glimlach en vol nieuwe energie en (persoonlijke) inzichten!
- Christiaan Bouwmeester, Directeur inQuisitive
Richard is één van meest belovende sprekers van Nederland. Zijn kennis en creativiteit op het gebied van sales is uniek en hij weet zijn publiek altijd te raken.
- Robert de Vries, Sprekersbureau Quality Bookings

Sales vanuit je Hart

'Sales vanuit je Hart' is de weg naar een duurzame relatie met je klant, waarin ruimte is voor ieders ambitie. Richard van Kray geeft je in dit boek het kader en de tools om echt van betekenis te zijn voor je klant, zonder dat je jezelf hoeft te vergeten.

Richard van Kray boeken als spreker?

Neem vrijblijvend contact op voor beschikbaarheid en prijzen

Neem contact op
© 2024 - Richard van Kray en sprekersbureau Quality Bookings